Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w webinarze, w trakcie którego pokażemy Państwu, jak może wyglądać proces samospisu majątku znajdującego się poza firmą – np. w domach pracowników przebywających na pracy zdalnej. Innowacyjne przeprowadzenie weryfikacji majątku odbywa się przy wykorzystaniu dedykowanego modułu nowego, webowego interfejsu systemu OPTIEST, po którego zainstalowaniu można dokonać tzw. samospisu – czyli inwentaryzacji środków trwałych online. Moduł może być także wykorzystywany do bieżącej rewizji stanu majątku każdego pracownika. Dzięki zautomatyzowanej korespondencji e-mail oraz dostępowi do arkuszy można uzyskać precyzyjne informacje w danych rozliczeniowych oraz wygenerować odpowiednie raporty poinwentaryzacyjne, takie jak: arkusze spisowe, nadwyżek, niedoborów, niezgodności oraz oświadczenia inwentaryzacji zdalnej.

Zgłoszenia na webinar prosimy dokonywać poprzez formularz zgłoszeniowy.

 

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

  • Termin: 27 kwietnia, 10:00-11:00
  • Miejsce: online
  • Organizatorzy: Optidata
  • Prowadzący: Iwona Szarek
  • Zapisy: Aby uczestniczyć w spotkaniu, wymagane jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

 

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:






     

    Celem webinaru jest nie tylko przekazanie wiedzy, ale przede wszystkim zaprezentowanie autorskich rozwiązań i technik, które wspierają proces inwentaryzacji w każdej organizacji.

     

    Co zyskasz dzięki modułowi do zdalnej inwentaryzacji?

    • Możliwość dokonania samodzielnego spisu poprzez pracowników faktycznie użytkujących majątek.
    • Zautomatyzowaną komunikację e-mailową pomiędzy uczestnikami procesu inwentaryzacji.
    • Bieżącą kontrolę i nadzór nad postępami prac spisowych (w czasie rzeczywistym).
    • Rzetelne i kompletne rozliczenie inwentaryzacji.