Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu rynku Mazda Polska uruchomiła usługę serwisu bez konieczności wychodzenia z domu. Komunikacja doradcy z klientem odbywa się za pomocą aplikacji mobilnej VBL Serwis.
Usługa door to door pozwala na wymianę opon lub przeprowadzenie przeglądu bez wizyty klienta w salonie. Pracownik autoryzowanego serwisu Mazda odbiera samochód od właściciela i podstawia auto zastępcze. Zabezpiecza kluczyk i wnętrze. Przeprowadza serwis – pokazując stan samochodu tworzy nagranie video, dzięki któremu Klient może śledzić proces serwisu na telefonie i ma możliwość zlecenia dodatkowej usługi i akceptacji zaproponowanych przez serwis kosztów lub ich odrzucenia. Po przeprowadzonym serwisie następuje ozonowanie wnętrza oraz odstawienie auta pod dom Klienta. Wszystkie działania są wykonywane z najwyższą starannością oraz bezpieczeństwem. Dzięki temu proces obsługi jest znacznie szybszy a Klient ma pełną transparentną informację o usłudze.
„Aplikacja VBL Serwis stała się dla naszych Klientów najważniejszym kanałem komunikacji. Wielokrotne odtwarzanie filmu wpływa na pełne zrozumienie postawionej diagnozy oraz świadome podjęcie decyzji o „akceptacji” np. wyższych wydatków związanych z wykonaniem usługi serwisowej. Klienci nie zawsze mają czas, by przywieźć swoje auto do nas na serwis, my oferujemy usługę door to door. Zachowujemy wszelkie środki ostrożności szczególnie teraz, w obliczu epidemii koronawirusa oraz wprowadzonych obostrzeń. Płatności za serwis door to door Klienci mogą dokonywać bezgotówkowo za pomocą kart płatniczych. Wprowadzone rozwiązanie VBL Serwis uprościło i zautomatyzowało znacząco proces komunikacji.” – podkreślił Jacek Kruszewski, Customer Experience Manager w Mazda Motor Poland.
Więcej informacji o naszych nowych systemach VBL Serwis pod adresem: http://www.vbl24.com/