Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w webinarze, w trakcie którego pokażemy Państwu, jak może wyglądać proces samospisu majątku znajdującego się poza firmą – np. w domach pracowników przebywających na pracy zdalnej. Innowacyjne przeprowadzenie weryfikacji majątku odbywa się przy wykorzystaniu dedykowanego modułu nowego, webowego interfejsu systemu OPTIEST, po którego zainstalowaniu można dokonać tzw. samospisu – czyli inwentaryzacji środków trwałych online. Moduł może być także wykorzystywany do bieżącej rewizji stanu majątku każdego pracownika. Dzięki zautomatyzowanej korespondencji e-mail oraz dostępowi do arkuszy można uzyskać precyzyjne informacje w danych rozliczeniowych oraz wygenerować odpowiednie raporty poinwentaryzacyjne, takie jak: arkusze spisowe, nadwyżek, niedoborów, niezgodności oraz oświadczenia inwentaryzacji zdalnej.
Zgłoszenia na webinar prosimy dokonywać poprzez formularz zgłoszeniowy.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
| FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: |
Celem webinaru jest nie tylko przekazanie wiedzy, ale przede wszystkim zaprezentowanie autorskich rozwiązań i technik, które wspierają proces inwentaryzacji w każdej organizacji.
Co zyskasz dzięki modułowi do zdalnej inwentaryzacji?
- Możliwość dokonania samodzielnego spisu poprzez pracowników faktycznie użytkujących majątek.
- Zautomatyzowaną komunikację e-mailową pomiędzy uczestnikami procesu inwentaryzacji.
- Bieżącą kontrolę i nadzór nad postępami prac spisowych (w czasie rzeczywistym).
- Rzetelne i kompletne rozliczenie inwentaryzacji.